jueves, 26 de julio de 2012

ERICAILCANE no DESORDES CREATIVAS 2012

Gal:
Dende Bologna (Italia), ao igual que o seu amigo e compañeiro de batallas Blu, chegou a Ordes Ericailcane, un dos maiores expoñentes da escea internacional da arte urbana, artista íntegro ata a médula e tan humano como os animais que describe nas súas obras.
Despois de varios días de intenso traballo deixou na vila este mural de grandes dimensións que como veredes, fala por si mesmo.. Nestes tempos de ataque continuo dende as cúpulas de poder contra o benestar dos máis febles, Ericailcane fálanos da defensa dos dereitos e a revolución dos de abaixo.  
Situación: Rúa do Recreo ( Bar A Ponte )

Máis info en:
http://www.ericailcane.org/

------------------------------------------------------------------ 

Cas:
Desde Bologna (Italia), al igual que su amigo y compañero de batallas Blu, llegó a Ordes Ericailcane, uno de los mayores exponentes de la escena internacional del arte urbano, artista íntegro hasta la médula y tan humano como los animales que describe en sus obras.
Despues de varios días de intenso trabajo dejó en el pueblo este mural de grandes dimensiones que como vereis, habla por si mismo.. En estos tiempos de ataque continuo desde las cúpulas de poder contra el bienestar de los más débiles, Ericailcane nos habla de la defensa de los derechos y la revolución de los de abajo.  
Situación: Calle de O Recreo ( Bar A Ponte ) 

Más info en:
http://www.ericailcane.org/
 


 








No hay comentarios:

Publicar un comentario